Wij zijn KCD

Ruim 20 jaar klantcontact ervaring

Klant Contact Diensten, zelfstandig onderdeel van Achmea en voorheen KCS (Klant Contact Services), is in 2001 ontstaan uit een jarenlange samenwerking tussen de Achmea-merken Centraal Beheer, FBTO, Zilveren Kruis Achmea en een facilitair contactcenter. Volledig gericht op klantcontact leveren wij als sparringspartner met veel ervaring en expertise een bijdrage aan de ontwikkeling en het continu verbeteren van klantcontact. Sinds 2020 is Klant Contact Services verder gegaan onder de naam Klant Contact Diensten, voorheen de flexibele partner in het vinden van de juiste medewerker.

Jaarlijks verzorgen wij naast structureel klantcontact ook op projectmatige basis klantcontact. Dit doen wij vanuit een eigen locatie of op locatie van de opdrachtgever.

Management team

Menselijke verbindingen, stabiliteit en goed geholpen worden

KCD is een hechte community die bestaat uit menselijke verbindingen. Verbindingen die zorgen voor versterking. Door deze krachtige connectie met zowel opdrachtgever als medewerker, steunen wij elkaar, blijven we in balans en doen we het samen. Vanuit deze gedachte bewegen we gemakkelijk mee met onze omgeving om te zorgen dat alles soepel verloopt voor zowel klant als opdrachtgever. Geen vluchtig contact, maar een langdurige relatie met zowel opdrachtgever, klant als medewerker. Dit geeft zekerheid en stabiliteit voor iedereen die voor ons en met ons zorgt dat mensen dagelijks goed geholpen worden.

Wat maakt ons KCD?

Bij Klant Contact Diensten (KCD) voel je je welkom. Wij creëren het ‘wij-gevoel’. Het is een plek waar zaken goed geregeld zijn. De mensen van KCD worden voorzien van een goede basis, van kennis en kunde. KCD biedt een veilige en prettige omgeving waar ontwikkeling en groei mogelijk is. Wij stimuleren elkaar om verder te denken dan de initiële vraag. Wij werken vanuit onze kernwaarden en zijn een organisatie waarin elk talent telt en ruimte krijgt om te groeien. Medewerkers ervaren een omgeving die stimuleert en helpt om het elke dag beter te doen, voor zichzelf en de klant.

Welke waarden passen bij KCD? Wat typeert hoe wij met elkaar omgaan, hoe wij ons werk doen, hoe wij met onze klanten praten en wat kenmerkt ons dus richting de buitenwereld? De volgende kernwaarden vind je terug in de organisatie en in ons gedrag.

Plezier

Wij ervaren plezier in werk en in nieuwe dingen leren. Maar vooral in plezier met elkaar en onze klanten samen op de juiste manier helpen. Hierdoor blijven we ontwikkelen, verbeteren we onze prestaties, maar zorgen daarmee vooral voor een positieve werksfeer.

Verbinden

Verbinden zit in ons DNA. We bereiken immers meer als we het samen doen. De juiste (menselijke)verbindingen zorgen ook voor versterking. Verbinden vraagt om durf, een open blik en het vermogen om je in te leven in anderen. Dit maakt ons meer betrokken bij de klant, elkaar en de opdrachtgever

Dynamisch

Elke dag is anders, elke klant is anders. Dat zorgt voor de nodige dynamiek en vraagt flexibiliteit en denken in oplossingen. Dit houdt ons scherp en wordt het nooit saai.